Kızlar bebeğim 53 günlük. Şükür iyi gelişti hareketleri vs çok canlı. İnsanları gayet rahat takip ediyo dinliyo. Çok güler yüzlü bi çocuk değil aslında ama eşim onunla konuşunca uzunnca dinliyo yüzğne bakıyı gülüyo. Ben konuşmaya çalışınca başını çeviriyo😔 niye sizce anlamıyorum ben çok kez denedik