Kızlar normalde 57 kilo falandım hamilelikte 75 kiloyla doğuma gittim bebeğim 1 yaşına girecek ve 10 gün öncesine kadar 65 kiloydum
Hiç diyet yapamıyorum yediklerime dikkat edemiyorum iştahım çok açık ama şimdi bir çare buldum
Akşam yemeğini erken yiyorum (en geç 5 ) sonra da asla hiçbir şey yemiyorum sadece su ve şekersiz içecekler
Kahvaltıya kadar tek bir meyve bir leblebi bile yemedim ve bu sabah 61.00 i gördüm
İnanın gün içinde istediğini yiyip böyle sonra yememek hem çok kolay hem de gerçekten inanılmaz fark etti
Hepinize tavsiye ederim
Özel bir yemek vs yapmaya da gerek yok normal öğünlere devam ama 5 ten sonra hiçbir şey yeme
İlk günler zor gibi ama sonra alışıyor bünye
Hepinize tavsiye ederim
1 yıldır 65 kilo olan ben çok şaşırdım