Minikprenseees Umutaras yeni geçtim ben de çok zor oluyor eve girerken iki ayrı parça bir de oturunca tuttuğu kısım çok yüksekte
Taila Damlas evet memnuniyetle kullanıyorum katlanınca ufacık oluyor ve sürüşüde kolay bebeğim içinde rahatça yatıyor 10 aylık kızım 😊