kubrabaygeldi Valla canım ben çok memnunum. Tekerleri büyük olduğu için sürerken insanı yormuyor hiç, hızlı hızlı gidiyor. Çamurda falan dediğin gibi rahatlık ayrıca. Oto koltuğu olarak kullanıyoruz. Ayrıca evde ana kucağımız yok mesela, puseti evde de kullanıyorum, temizlik yaparken oda oda gezdiriyorum yanımda.