Muniii ilk 3 ay dolu doluydu goguslerim gece gündüz akıyordu 3 ayın sonunda göğüslerim terbiyelendi ama şöyle bisey var ilk iki oglumdada şimdi 3 cü oglumdada sol göğsüm sanki süt kesilmis gibi yumuşuyor sanki dolu olmayınca süt yokmuş gibi duruyor ama süt var aslında elimle sıkınca geliyor çünkü bende hemen sağ göğsümü emzirirken sol göğsümü küçük el pompasıyla sağıyorum süt akışı başlıyor 5 dk sonra felan hemen bebeği sağdaki memeden sola alıyorum ki sol göğsüm sütü kesilmesin diye dediğim gibi ilk iki oğlumda bilmedim sol göğsüm kendi kendine kesildi gitti hep 3 yıla yakın sağ göğüsle emzirdim 3 cude tecrubelendim bu şekilde yapiyorum sizde el pompasi bir deneyin ben eczaneden 30 tl almıştım çok faydasını göruyom 🤗