hansmomm bebeğim 2 aylıkken kabız olmuştu 7 8 gün normal diyorlar bekledim yapamadı dr fitil vermişti onun sayesinde inanılmaz katı bir kaka yapmıştı küçücük bebeğin öyle bir kaka yapmasına nasıl şok olmuştum çok üzülmüştüm sen de dr na sor yapmayalı kaç gün oldu onu da belirt fitil verir mutlaka