Merhabalar,hamak tarzı beşik bakıyorum.Bebegim bir buçuk aylık sallanmaya çok alıştı gazlı olduğu dönemde.Kendi başıma yetemiyorum çünkü biz onu çarşafın içinde salliyorduk iki kişi halinde.. civilin hamak beşik modeli var.Kullanan arkadaşlar var mı acaba? Aynı model svava salincak ta var yine . Yorumlara göre almayı düşünüyorum.Sağlamlık bakımından da düşüncelerinizi almak isterim 🌸