Kızlar ben sağlık ocağında kan verdim. Ama doktora gidip sonuç almadan e nabızdan göremiyorum. Doktor sonucuma bakınca hemen düşüyor e nabıza. Neden böyle oluyor ya delirmek üzereyim 🥺 tekrar tekrar gidip bekliyorum saatlerce. Burdan neden göremiyorum. Siz nasıl görüyorsunuz ?