zeynepbalci Orda görürsünüz yan tarafinda bu erkeklerin giydiği sortlar tarzı kısa oluyor kadın için. Ben Yıllar önce Kinetix almıştım erkek için hala onu kullaniyorum içi fileli ama zaten sade bikini üstü şort ile giriyordum. Şimdi doğumdan sonra çatlak,selülit vs olunca mayo aldım dün yine de şortu giyerim. Kalabalık olunca hoşlanmıyorum çünkü alt kısım iç çamaşırı gibi olunca herkes bana bakiyrmus gibi hissediyorum 😅