Gecemmm Kızlar sizce hangisi ? Bebeğim 52 günlük bacaklarını ayırıp oturabilir mi ? İçim bir türlü rahat etmedi bi zararı var mı sanki bacaklarının ayrık olması ona zarar veriyo gibi hissediyorum.
Zlm Gecemmm yenidoğan için siling daha rahat bence daha sıkı tutuyo bebegi ne kadar yenidoğan aoarati olsada bebek içinde kırılıyor Doktor bacaklarının o şekilde olmasında bı sıkıntı yok demisti