Kızlar kızım 2 yaşında ve 2 yaşına girdiğinden beri şiddetli ağlama krizleri var söyle ki özellik uyku sırasında mesela öğle uykusuna uyutuyorum 2 saat uyuyup uyanıyor ama nasıl bir uyanmak sanki sinir kirizi geciriyor kendini kasıyor dişlerini sıkıyor resmen o an gözü hiç birşey görmüyor ninni açıyorum kapat kapat diye ağlıyor su istiyor su getirince su git diyip deliriyor yani önceden böyle değilde neden böyle oldu anlamıyorum gün içinde sürekli inatlasiyor aksilik yapıyor bazen uyanıkken de ağlama kirizi tutuyor o an ne yapacağımı sasiriyorum sesi kisilana kadar ağlıyor ve sakinlesmiyor böyle olan var mı sürekli doktor kontrolüne gidiyor elhamdülillah gayet sağlıklı konuşması çok düzgün yaşıtlarına göre olgun bile ama bu ağlaması kafama takılıyor acaba uykuda uyandığında öyle ağlaması gece terörü olabilir mi ? Ama uyanıkken de bazen böyle oluyor kafam çok karışık yardımcı olur musunuz ?