Melekasaf Canım doktorum hava çok sıcak terle atıyor demişti ve sadece mamayla beslendiği için bana su da ver demişti benim oğlum 4 buçuk aylık su vermeye başladım idrar arttı ve rengi de düzeldi. Bana nefroloji uzmanı su vermemi söyledi. Doktorunuza danışın sizde sadece mamayla besleniyorsa ver diyebilir sizede. Anne sütü çoğunlukta su olduğu için çok tavsiye edilmiyor ama mama da doktorlar su verilmesini öneriyor. Dediğim gibi doktorunuza danışın 🙏🏼