Ayselmiros Bebeğime iki gün verdim sabah akşam 8 damla olucak şekilde ihsal yaptı çocuk halen ihsaldrn dolayı ağlayıp kıvranıyo benim gibi bu durumu yaşayan varmı ilaca bi o kadar para verdim 190 tl yazık olcak napcam bilmiyorum
Selenylldrm Ayselmiros biogai kullanmanızı öneririm gaz damlası olarak hem bağışıklık için hemde gaz sorunu için
selambensid Ayselmiros ben sabah akşam 15 damla veriyorum ama probiyotik de veriyorum maflor plus la birlikte kullanıyoruz doktor tavsiyesi ile bi zararını görmedim
Elife05 Valla bn sabah verıodum,dur dedım aksamda verıyım ,6 damla verdım bebegım saat 1 den berıdır sancısı var kıvranıo,ondan mı acaba
Rumuz_13 Mervehiraa biz aşırı gaz olmadığı halde 15 damla kullanıyorız dr önerisi ile. Bu güne kadarda sorun yaşamadık hiç
Aylinis Mervehiraa hayır buna doktor karar veriyor ben sabah öğlen akşam olmak üzere onar damla toplam 30 damla veriyorum çok gazlı bir bebek olduğu içinmis anca fayda ediyor aynı zamanda biogaiga da kullanıyoruz 5 damla yanlı doktora bağlı damla sayısı
Selencanbaz Ayselmiros ben de 8 veriyordum tavsiye de 8 etmişlerdi ama çoksa azaltayım :/ o yüzden gündüzleri uyumuyor belki de .. sanki iyi geldi gibi ama gaz damlasından beri sadece gece uyuyor
Aylinis Ayselmiros 4 5 kez çok normal ki doydugunu gösterir bu kaka rengi açık yeşil veya sariysa bebeğiniz ishal değil
[silindi] Damlayı alıştıra alıştıra başladım ben 2,3,4 şeklinde şu anda çok gazı olursa 5 veriyorum. Bence yendiğiniz bir şey ishal yapmış olabilir.
cihandurumerve Benim bebeğimi de ishal yaptı ama ona rağmen kontrollü veriyorum çünkü başka türlü gaz çıkaramıyor bu kez de gazdan çok ağlıyor. Doktorum bana günde 12 damla 4 kez dedi uyguladım ishal yaptı. 8 e indirdim 8 veriyorum 2 kez veriyorum
simaybrcu Ayselmiros ishal yapmadı. Sancısını arttırdı. İshal için maflor turuncu kutu probiyotık alabilirsiniz