Selaaam güzel anneler motivasyon postu olsun bence bu ✨
Hamileyken çok fazla düşünürdüm çevremde gördüklerimden sonra acaba kendime zaman ağırlamayacak mıyım ?
Bakım yapamayacak mıyım ?
Eşimle arama uzaklık/soğukluk girecek mi ?
Kilolar kalacak mı ?
Kendimi beğenmeyecek miyim ?
Bunlar kafamda o kadar çok dönerdi ki artık mutsuz hissetmeye başlamıştım doğuma yakın ,ağladığımı biliyorum, eşim çok çok fazla destek oldu onun hakkını gerçekten ödeyemem o ayrı ancak her şey kendimizde bitiyormuş onu anladım.
Kimse kendini salmasın bende psikoloji için mutlu olmak için en önemli adım bu kendime zaman ayırmak çok hoşuma gidiyo makyaj yapmak, gezmek, alışveriş yapmak bunlar benim için önemli bi tanesi yapamazsam “amaaan çocuk var” desem kendimi mutsuz hissederim ve ben mutsuz olursam çocuğuma hiç bi şey katamam.
Biz çok önemliyiz, değerliyiz bunu unutmayalım bunların dışında kendinizi ezdirmeyin dik durun eşlerinize karşı dik durun özellikle hepimiz anneyiz her kadın şanslı olmuyor maalesef eş bakımından ama kendinizi değersizleştirmeyin 🙏🏻
Siz ne düşünüyorsunuz 😊