Haziran98 Kızlar daha önce de post açtım Mantardan dolayı 7 günlük bir fitil kullanıyorum GYNOMAX i kullandıktan sonra yanma kaşıntı batma gibi hisler oluşuyor bu normal mi kullanıp ta bu şekilde etkisini gören var mı
Haziran98 Aslmra80 evet attıktan sonra muhtemelen çözüldüğü için oluyor ama normal bişey mi herkeste oluyor mu yoksa bende yan etki mi oldu diye tergin oldum
Aslmra80 Haziran98 bende de oluyor çözüldukten sonra hatta çok afedersin çok az fitilini sıvı halinde geldiğini bilirim batma kasinti normal