Kızım 2 aylıktan beri gece beslenmesini bıraktı ben her zaman alarm kurup uyanıp zorla vermeye calısıyorm gece 10 gibi mama verip yatırıyorm sabah 7 8 e kadar uyuyor 4 aydan sonra anne sütü kesildi sadece mama kullanıyoruz ama cok ac kaldığını düşünerek 3 4 fibi mama veriyorm artık gece beslenmesini bırakmalımıyım kilosu iyi 5 aylık 7500 kilo