KuzeyinAnnesi_3108 tekrardan başka bir doktora gidin, 3 günden fazla süren ateşin altında yatan sebep farklı olabilir, verdiği antibiyotik etkili olmayabilir, her antibiyotik her zaman iyi gelmiyormuş doktorumuz idrar testinde ilaç taraması yaptığında öğrendim bunu