IKRA_21 Merhaba arkadaşlar oğlum 17 yaşında engelli ve epilepsi nöbeti var 4 yaşından beri ilaç kullanıyor. Çok şükür 2 buçuk yıldır nöbeti yok ama sorun şuki karbelax diye bir hapı var ve şuan üretimi durmuş geçen ay dr.a söyledim bulmaya çalış 6 ay sonra kontrole kadar dedi ama hiçbir eczane ve depolarda bulamıyorum. Çevrenizde bu ilacı temin edebileceğim eczacı veya eczanesi tanıdık eczanesi olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi bana acaba. Yeterki şu eczane var diyin lütfen bir anne olarak rica ediyorum karbelax retard 300 mg lık
Aselmiran IKRA_21 alalh yardmciniz olsun 🙏 izmirdeyim oğlum uyuyor uyanınca çevremde iki eczane var sorarım
GAMA IKRA_21 eczacı bir arkadaşıma mesaj attım döndüğünde tekrar cevap yazıcam. İnşallah tez zamanda bulunur
Cansueymen Merhaba hangi şehirdesiniz acaba? Bir tanıdığım şöyle yazdı Tegretol, terıl, karazepın, karberol Olarak arasın hepsi aynı hangisini bulursa alsın dedi tabi yine de doktorunuza sorun bir bu isimleri
Cansueymen Merhaba hangi şehirdesiniz acaba? Bir tanıdığım şöyle yazdı Tegretol, terıl, karazepın, karberol Olarak arasın hepsi aynı hangisini bulursa alsın dedi tabi yine de doktorunuza sorun bir bu isimleri
Cansueymen IKRA_21 Merhaba hangi şehirdesiniz acaba? Bir tanıdığım şöyle yazdı Tegretol, terıl, karazepın, karberol Olarak arasın hepsi aynı hangisini bulursa alsın dedi tabi yine de doktorunuza sorun bir bu isimleri
GAMA IKRA_21 canım eczacı arkadaş derki piyasada yokmuş ilaç. Doktoruyla görüşüp değiştirmesi gerekir dedi 😔
Ugggg IKRA_21 burda öğleden sonra kapanıyor eczaneler bı tane varsa nöbetçi vardır pazartesi sorsam olur heralde.
IKRA_21 Ugggg olur tabiiki Allah razı olsun sizden. Evet canım heryerde kapanıyor sanırım Cmts öğlen sonu
yldrm986 IKRA_21 merhaba, muadil olarak tegretol kullanılıyor diye biliyorum,ben de hemşireyim canım bunu kullanıyoruz,doktoruna danışıp muadil ilsca geçmeni öneririm.Cok geçmiş olsun 🙏🏻
IKRA_21 yldrm986 çok teşekkür ederim. Evet Dr.a gitmem gerekiyor tekrar bulamazsam ilaci büyük sıkıntı çünkü
hulyaakin IKRA_21 ilaçların muadilleri oluyor doktorunuza sorun epilepsi ilaçları büyük sorun oğlum da epilepsi hastası 3 aylıkken ilk nöbetlerini geçirmeye başladı bizde nöbetleri durdurmak için resmen el altından bulmuştuk bir ilacını umarım bulursunuz sizde acil şifalar dilerim
IKRA_21 hulyaakin Benim oğlumda 4 yaşından beri nöbet geçiriyor canım. Rabbim cümlesine şifa versin sizinde yavrunuza şifa versin inşallah 🙏
hulyaakin IKRA_21 bir de facebook'ta Türkiye Epilepsi Hasta ve Yakınları Derbeği diye bir grup var oraya da sorun isterseniz...