Merhabalar sevgili anneler. Oğlum 1 hafta sonra 4 aylık olacak. Kayınvalidem bugün karpuz yerken suyuna oğlumun emziğini değdirip ağzına tutturmak istedi. Bizde eşimle karşı çıktık. Kendisi bunu daha önce çocuklarına yaptığını, ona da kayınvalidesinin yaptığını falan söyledi. Yani bizim amacımız orda onu kırmak değil de doktorumuzun dediğini, alerjik açıdam bir şey olursa ne yapacağız gibi gibi.. bu sebeplerden dolayı karşı çıktık. Tadımlara ya da yeni lezzetlere 6. Aydan itibaren başlayacağımızı doktorumuz özellikle belirtiyor her gittiğimizde. Sizce doğru mu yapmışız, yani siz olsanız ne tepki gösterirdiniz? Teşekkürler