Ysfefennannesi Kızlar arkadaşımın kızı oldu ama bi türlü işime ısınamadı adını Elif erva koydu ama Elif Nisa olarak değiştirmek istiyor sizce değiştirsin mi
Gmznr2909 Ysfefennannesi kız hala aynı konu mu 2 3 hafta önce de bunu sormamismiydin sen o zamanlar da demiştim ben olsam evra bırakırdım elif Nisa çok var ama elif evra güzel
Gmznr2909 Ysfefennannesi kız hala aynı konu mu 2 3 hafta önce de bunu sormamismiydin sen o zamanlar da demiştim ben olsam evra bırakırdım elif Nisa çok var ama elif evra güzel
Ysfefennannesi Gmznr2909 o işte bu konuya sinirleniyor erva olacakken evra yazmışsınız ama aslında erva işte herkes yanlış söylüyor
Gmznr2909 Ysfefennannesi kusura bakmasın ama daha düzgün bir isim bulamamış mı Erva ne ya nerva yi biliyor evra da duydum ama Erva Erbaa der gibi o zaman değiştirsin madem içine sinmiyor
meryembrl Ysfefennannesi canım erva çok koyan çok fazla aslında nasıl karıstırıyorlar hani yaslılar falan karıstırır anlarım da.. bence gayet güzel ama içine sinmediyse bişey diyemem
tosbikinannesii Gmznr2909 Erva Peygamber Efendimizin halasının ismi. Çocuklarımıza sahabelerin isimlerini koymak hayırlıdır. O nasıl isim diye hakir göreceğinize daha üsluplu bi şekilde yazsanız daha iyi olurdu. Size o ne bu ne diye sorulmamış. Yaptığınız çok ayıp!
Ysfefennannesi meryembrl genci yaşlısı yok cnm karıştıran çok oluyor o da bu konuya kızıyor direk diyemiyorlar kızın adını ama bende beğeniyorum yinede kendi bilir
Gmznr2909 tosbikinannesii ismi hakir görmüyorum ilk kez duyduğum bir isim ve zaten bu konu bayadir olan bir konu postun sahibi böyle tepki vermemiş sen niye costun anlamadım ki
Esme1989 Oldum koptum iki isimden hoşlanmam bana çocuklara eziyet gibi geliyor. Tek isim daha rahat sanki. Arkadaşının içine sinen neyse onu koysun çünkü burda herkes başka bir şey söyleyecek. En iyisi kendi bildiğini yapmak
Zlm Aloneeee 😄 hee evra demek daha zor be alsın bı beyaz tahta herkese anlatsın bu kızın ismi bu siz böyle soyluyosunuz salak misiniz desin
Zeynepefem Ysfefennannesi hayır degistirmesin Erva daha güzel eğer illa değiştirecekse elifi kaldırsın sadece Erva kalsin. Erva çok güzel bir isim
Ysfefennannesi Zeynepefem bende öyle diyorum ama işte herkes öyle söyleyince sinirleniyor kız da haklı işte