busra_02 Miranalim55 8aylık iken desteksiz oturur arkasına önüne bişey koymadım kendi kendini topluyordu zaten
EylulBuse Biz 5.5 aylığız destekli oturuyor ama sürekli öne gitme isteği var gidincede sanki toplayamıyor kendini normalmidir acaba?
Meneksehatat Biz 5.5 aylık olduk. Doktor 6 aydan önce oturtturma dedi. Destekli dahi oturtmuyorum. Normal mi sizce ?
CizerBirAnne Meneksehatat kızım 5 aylık. bana da aynısını söyledi doktor, ben de oturtumuyorum ama günlük şöyle 1-2 dk oturmayı öğrenmesi için egzersiz yapıyoruz. Daha çok küçükler oturmak için, omurgalarına yük bindirmemek gerekiyor.
EzgiFatihKerem Miranalim55 Merhaba benim oğlumda 5.5 aylık ben de oturtuyorum ama hep öne gidiyor asla toparlanamıyor beb de siz gibi endişelendim