Ya kızlar doğumdan(normal doğum) sonra ilk tuvalete çıktığımda çok korkmuştum acır diye dikişliydim ama çok şükür bi şey olmadı ama son 15 20 gündür yok böyle bir şey canım öyle çok acıyor ki anlatamam ve sonrasında orası kanıyor niye böyle oldu bilmiyorum . Bilen var mı aranızda ?