Mayazim ben doktor onerdi sandim doktorunuz onermeden kullanmayin sakın.aylik yeterli kilo aliyor mu ona bakin.etrafa gore bebek buyutmeyin.imzami atarim buraya o diyenler size dicek ki cocugu obez yapmissin mama zehir bile derler.buraya yeni katilmissiniz burda oyle post açan çok asla etrafi dinlemeyin onlar anca konusur siz onlar oyle begeniyor diye bebeginize durduk yere mama vermeyin.emin olun yok boyu kisa yok niye yurumuyor yok niye konusmuyor falancanin cocugu şöyle diye kiyas yapar.en nefret ettigim insan tipleri kendinizi ve bebeginizi onlardan uzak tutun.onlara sen kendine bak diyip gecin ciddiye bile almayin.zaten insan olan karsisindaki insana boyle konusmaz belli ki sizi uzmek icin konusmus