Lara güzellik merkezine gittim bacak kol altı kol komple bitti hiç çıkmıyor doğum sonrası bikini bölgesinde tüylenme oldu hafif ondada tarama seansına gittim şükür çok memnunum , sampi kavşağından akra barut hotel e giderken solda kalıyor dondurma dükkanı karşısında hemen