iklima_1234 2.5 yaş kızım var emmeyi bi gönlüm bıraktırmak istiyor bi gönlüm hazır değil. Ama şu sıralar emmeyi o kadar abarttıki aşırı yaniiii. Yenidoğan dönemi gibi oldu hemde bunalıyorum. Nasıl sorunsuz bıraktırıcam ben mi vicdan yapıyorum acaba.
Sadus iklima_1234 valla oglumbtam 2 yaşındaydı doktor gündüzleri önce sayısını azalt haftalara yay sonra da gece yi azalt ve bitir demişti ve oğluma artık süt gelmiyor bitti demistim hicbir sorun yaşamadım.şimdi kızım 2 yaşına girdi arada meme Diyor bitti artık gelmiyor diyorum istiyorum diye Tutturuyor emicem diye oulr olunca diyorum ki biraz dolsun biraz sonra öyle oyalamaya çalışıyorum ama bakalım ilerleyen süreçte ne yaşayacağım
Umutsuzanne34 iklima_1234 emzirmeyi bıraktırırken önce kendizi Hazırlamalısınız ypksa sürekli başa dönersiniz
iklima_1234 Sadus ya oyalıyorum geçiştirmek için ama sonra oyalanması bittiğinde tekrar geliyor. Bide yatarak emziriyorum bianda uzanıp emmek istiyorum diyor. Ya da lütfen emzir diyor bende hemen kıyamıyorum ama uykularımız güzel değil bu yüzden napcam bilemedimm
iklima_1234 Umutsuzanne34 aslında çok kararlıyım. Sonra lütfen diyor emince seviniyor vicdan yapıyorum. Ama emmenin şuan hiç faydası yok yani kahvaltı yaparken ağzında lokma varken emzir diyor