Naptıysam uyku düzenini düzeltmedim belki bir fikir verirsiniz.Kızım gece 19 aylık gece 12-1 arası uyuyor sabah 9 bucuk -10 uyanır.Öğle uykusunu 2 bucuk 4 bucuk arası yapar genelde 1 bucuk saat.Erken kaldırmaya çalışıyorum çok zorlanıyor acıyorum bir kez kaldırdım bu sefer akşam üstü 2. Kez gündüz uykusu yaptı oturduğu yerde uyudu bu sefer gece uykusu hepten sarktı.Bu şekilde uyumasının bir zararı var mıdır? keşke gece birkaç saat yalnız vaktim olsa birlikte uyanıp birlikte uyuyoruz çok yoruldum