Birranneee34 Emzirmeyi bıraktım adet olmuyorum 7 gun geçti. Test negatif. Test negatif olup kanda pozitif çıkan var mı . Emzirmeyi birakmamla bı alakası olabilir mi . ?? Bu durumu Yaşayan var mi
Adamelis12 Birranneee34 stres kaynaklı olabilir hava değişiminden olabilir yarın gidip kan testi verin rahatlarsiniz hemen adet olursunuz zaten büyük ihtimal stres yaptınız 😊
Birranneee34 Adamelis12 bu sabah adet oldum çok şükür. 😅 Başka sehire geldim ilaç kullandım emzirmeyi bıraktım. Bunlar etkili oldu sanırım. Ama hatunda ilk defa 36.gunu buldu adet olmam