bonjour_maman Kızlar eşimin babası vefat etti eşimin kullandığı hat babasının üzerinydi ve telefonu çalındı eşimin o hattı kapatmak istiyoruz ama kapatamıyıryz Bi türlü şimdi 2 fatura borç çıkmış kullanmadğımız halde nasıl kapatılır bu ya
bonjour_maman gulsene1998 eşim sanırım götürmüştü ama yarın tekrar gidecek 2 fatura çıkmış kullanmadıpımz halde 🤦🏻♀️
honeyybee_ bonjour_maman ölüm belgesiylw kapattirlyor subeye gitmeniz gerek ama borcu ödettryorlar maalasef
Yigitmiray38 bonjour_maman tam bilmiyorum ama ev İnterneti babamın üzerineydi bizim kardesim üzerine almak için ölüm belgesi ile başvurdu. Müşteri hizmetlerini arayın babamızın hattını kapatmak istiyorz vefat etti derseniz yardımcı olurlar