slnkrglu Gulsahaltnk Emzirme döneminde diyet önerilmiyor. Süt azalmasa bile kalitesi düşer deniliyor. Bebeğiniz kaç aylık bu arada. Bende bebeğim 1 yaşına geldiğinde diyet yapmayı düşünüyorum.
Nilosunannesi_ Gulsahaltnk Bende bunu çok merak ediyorum bebeğim 2 ay 21 günlük 74 kiloyum 10 kilo vermem gerekiyor
Gulsahaltnk slnkrglu 2aylık bebeğim ama hiç sağlığım iyi değil sürekli süt gelmesi için yiyorum bu da bana zarar veriyor süt artırıcı şekilde diyet yapılsa doktora gidip
canslara ekmek börek hamur işi yani yeme makarna pilav yeme bol su yeşillik meyve bir porsiyon bol protein ekmeksiz yaşam