Hakanleyla Kızlar ben grip oldum. Maalesef 41günlük bebegımede bulastı su saat olmus. Biz ayakta uyumuyoruz. Basına böyle bir şey gelen var mı. Ni yardım edin lütfen. Ne yapayım
bircicekannesi Hakanleyla aslında çokta yapılacak birşey yok eger emziriyorsan bol bol emzir nane limon ıhlamur iç yatağının yanına soğanı ikiye bölüp koyabilir serum fizyolojik ile burnunu temizleyebilirsin çok geçmiş olsun 🤗