Metesevil evet en iyisi yavas yavas erkene almak aslinda mumkunse 15dk.erkene alarak baslayin daha problemsiz olur 😊 bizim gece beslenmesi 1 yas oncesi birakmistin ama benim oglum ilk 6 ay zaten hic uyanmiyordu gece beslenmesi icin zorla uyandiriyordum zayif oldugu icin, sonra 7-8 aylikken birden her gece uyaninca emzirdim bir kac gun, sonra ozelikle emmek icin uyanmasini istemedigim icin, kisa bir sure sonra esim geceleri tek uyatmaya basladi ve sadece esim gece kucagina aldi. O sekilde direk unuttu gece beslenmesini