Kizlar oglum 10 ay 19 günlük gunde kaç öğün olarak yediriyorsunuz mama kac kere veriyorsunuz normal ek gida kac kere ya ne guzel gunde bir kez mama veriyordum sadexe ama sok 1 aydr agzina lokma sokamiyoeum acmiyor kasigi itiyor. Bugun 3 defa mama verdim yanlis mi yapiyorum ne yapiyorum anlamadim sabah kahvaltisinda yumurta falan yiyor ama diger ogunler corba falan en fazla 5 kaşık 😭ne yapmam.lazim.siz nasil ilerliyorsunuz?