blcbuse Merhabalar normal doğum yapıp kalçası genişleyen var mı. Benım doğumdan sonra şortlarım ve pantolonlarım olmadı. Kilom aynı olmasına rağmen
El1f blcbuse benimde ki ben eski kilomdan da zayıfım ve kalçam genişleri basenlerim😢😢😢 hiç hoş görünmüyor
Meriz blcbuse bende de durum aynı vücudum genel olarak genişledi hissediyorum üst neysede pantolonlar banada olmuyor
nmt41 blcbuse benimde hamilelik kilosu diye öyle sanıyorum ama annem yürürken bacakların açık yürüyorsun dedi eski kiloma denemedim ama daha önce bu kiloda olmuştum o zaman giydiklerim bile olmuyor popomdan anlayamıyorum çatıların açılmasıyla mi alakalı acaba
Asyaveben blcbuse bende kilo hariç kalça da genişleme olmadı.biraz kilo aldım sadece.bende büyüyen tek şey ayaklarım.hicbir ayakkabı olmuyor baştan yeni aldım birkaç tane.Odem gidince düzelir sandım ama yok
Aysenurulger Sanırsam herkeste aynı. Bende eski kiloma döndüm fakat ne o çeyizimle gelen iç çamaşırları ne pantolonlar ne de şortlar geçiyor kalçadan yukarı. İşin kötü yanı zaten kalça olarak etli biriydim bide üstüne genişledi çok kötü görünüyor 😔
Edanrkeles blcbuse beeen.Sezaryen yaptım geçen sene 53 kiloydum suan da da 53 kiloyum ama pantolonlarım yukarı çıkmıyor 😂 çıldırıyorum kalça ve iç bacak bölgesinde yağlanma vardır muhtemelen canımm
Derya-Anne blcbuse 2 buçuk sene arayla 2 tane normal doğum yaptım kızımda fazla olmadı da oğlumdan sonra benimde kalçalarım çok genişledi zaten basen vardı oldu sana yayık hatta hamur teknesi gibi