Arkadaşlar merhaba benim kızım bugün tam 10 aylık oldu.Anne sütü alıyor ek gıda hiç sevemedi çok çok az yerse yer gerisi imkansız ağzını kitliyor . Kan değerleri düşük ocean microfer kullanıyorum. Geçenlerde b12sine baktırdım o normaldi . Ama kilo almıyor uzamıyor gibi hamdolsun diyorum ama bilmiyorum gördükçe böyle minik içten içe üzülüyorum 🥺