Merhaba10 merhabalar bi kaç post gördüm aldım hemen bir umut diye genelde herkes fayda görmüş kullandınız mı nasıl kullanılır ya da yan etkisi var mı biliyor musunuz? Ne yaptıysam sütüm artmıyor
Asyaveannesi04 Merhaba10 doktorunuzla konuşmadan kullanmayın tehlikeli bir ilaç bir ara toplatılması düşünülüyordu mide ilacı normal de o yan etkisi süt yapıyor
Merhaba10 Halimebektas evet kullandım kullanıyorum da ilk zamanlar korkunç sütüm oldu kestim ara ara kullanıyordum şuan düzenli kullanamadığım için az zaten emzirmeyi keseceğim