Yakut sadace çorba ile besleniyor 18 aylık ve ben bıktım artık hergun sadace corba yapmaktan ona evdeki yemekleri teklif ediyoruz yok sonra öğlen yediği çorbayı akşam. Yemekte bidaha veriyorum 🥺 artk ağlıyorum kendimi tokatladim gecen sinirden odada esime bırakıp onu 🤦🏻♀️ sabah zaten 3 lokma ballı ekmek bitti 🤢 yildim yoruldum bıktım bu durum nekadar sürer bilmem 3 aydır yazdan beri böyle