Tr123456 kızım şuan iki aylık zorunlu sezeryan oldum , sütüm çok az geliyordu göğüs ucum yoktu çocuk emmiyordu ememiyordu daha hastanede kaldığımız gece bir öğün şırıngayla mama verdik hemşirelerle beraber. Ertesi gün eve geldik tabi bu sürede çocuğa zorla zorla 1 dakika da olsa tutturuyorum . Eve geldikten sonra artık tutamıyordu memeyi tam 5 saat kesintisiz denedik çocuk açlık krizine girdi en son mama verdik yine. Çocuk o gün emmedi, göğsüm şişti göğüs uçlarım yara oldu . Burdan araştırarak silikon uç önerisini aldım. Gece nöbetçi eczaneden alıp geldi eşim, taktım ucu çocuk emdi. Ama nasıl canım acıyor yaralardan, ağlayarak emziriyiorum . 1 saat emiyor sonunda doymayıp ağlıyor . Bütün gün memede duruyor. Doktora gittik doktor çok kötü durumdasın bebekte uyuyamıyor geceleri mama ver dedi. Gündüz emiyordu gece mama yiyordu ,sonra büyüdükçe gündüzde doymamaya başladı. Silikon uçla emdiği için tam sütü alamıyordu doymuyordu ,uçsuz da almıyordu. Tabi psikolojim yerle bir… Ben çocuğumu doyurmuyorum… O çocuğun bu süte ihtiyacı var ama alamıyor… ben nasıl anneyim ki çocuğum beni ememiyor bile… Gibi gibi birsürü şey… Neler neler denedim olmadı, gittikçe mama sıklaştı meme azaldı. Tabi sütümde azaldı. Sağdığımda 10 ml çıkıyordu. Hala öyle. 2 aylık olduk artık tamamen memeyi istemiyor . Hem uçla hem uçsuz. Her öğünde deniyorum. Uyurken deniyorum, uyuyacağı zaman deniyorum,uyanırken deniyorum,açken ,tokken,acıkmaya yakın,keyifliyken,duşta,arabada,karanlıkta,aydınlıkta… her türlü yAni. Ama olmuyor işte . Kaç sefer ağladım bağırdım çağırdım dualar ettim ama olmuyor . Hala pes edemedim . Hala deniyorum ,emmeyeceğini bile bile… bir dakika bile emiyorsa emsin emzir,sonrasını boşver. Her bebek emmiyor işte ,mama zehir değil. Gayet güzel vitaminler var onun içinde de . Eskiden kadınlar pirinç unu verirlermiş emmeyen bebeklere,kof tokluk . Kendimi böyle teselli ediyorum . Bebeğimin gelişimi çok iyi ,bebeğim çok mutlu ve huzurlu bir bebek. Benimde mutlu olmam gerek. Kendimi suçlamayacağım artık , sende suçlama . Ne bebeğini ne kendini… sana ne iyi geliyorsa onu yap. Psikolojini bozuyorsa pes et mamayla devam et, ama iyiysen damla damla da olsa alsın dersen her seferinde teklif et. Bende senin sayende içimi döktüm buraya çok uzun oldu ama affet ☺️