15 yıl içtim eşim hiç içmemiş içmiyordu bana sadece sigara markamı değiştirtti daha az koksun diye. hamile olduğumu öğrendim bırakamadım taki midem bulunana kadar. kızım 10 aylık ilk zamanlar nasıl isterdim lohusalığımda annemde kaldım kayınvalidem evimi istediği gibi düzenledi ara ara eve geldiğimde bulamadıklarım oldu stresten canım istedi rüyalarıma girdi ama uyandığımda vicdan azabı çektim ciğerleri gelişmemiş bebeğime zara vericem diye halada içmiyorum ona o kadar para veremem ben bıraktım 17 lira derdim cüzdanımdan para eksik olmuyor şimdi 30 veremem bebekten sonra işide bıraktım kimseden sigara parası isteyemem. 15li yumurta parası ya