Aylizmom Merhabalar arkadaşlar. Kızım 13 aylık hala daha pütürlü beslenmede zorluk yaşıyoruz ya tükürüyor ya da öğüruyor. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor başından geçen yardımcı olabilir mi?
DemetF Aylizmom ben ilk basladigimizdan beri puturlu veriyorum hic pure yapmadim ezip verdim ogurme oluyor arada ama okudugum bi kac yerde ogurmeni normal oldugunu yutkunmayi ogrendikleri yaziyordu