Bebeğim 5 aylık olmak üzere saçları aşırı dökülüyor maalesef yutuyor artık her gün kakasında saç görmeye başladım ensesi yüzü elleri hep saç oluyor. Artık kazımaya karar verdim ama bir yandan da korkuyorum nasıl olacak diye sizler nasıl yaptınız? Pratik bir yöntem var mı? Uyurken yapayım diyorum ama uykusu çok ağır değil uyanabilir. Ne ile kestiniz nasıl kestiniz anlatır mısınız?