Nurellaaaa geçen 75e aldım aynısını 40a gördüm ama bizim aldığımız çok kullanışsız , boyun oyuntusu olmadığı için başı yüksekte kalıyor doktorumuz kullanmayın dedi. Sonra başka model gördüm onun oyuntusu var onu alsak kullanılırdı sizde ona bakın, linkini bulup atayim