Kdkdkdkdmc canım epilepsinin belli seviyeleri var kontrollerini sakın aksatmayın bende de bebeklikten gelen epilepsi rahatsızlığı var ama ailem sağolsun üstünde çok durmuş ve hayatıma dair herhangi bi engelim şükürler olsun ki yok. Şehir dışında okulumu okudum tek başıma, çalıştım 5 sene boyunca, evlendim ve anne de oldum şükürler olsun. İlk başlarda bana ölcek gözüyle bakmışlar tutunmuşum hayata. Moral bozmayın teknoloji bilim çok ilerde artık rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah. Doktor önerisinde bulunabilirim Mine Çalışkan özel polikliniğine gidiyorduk biz ilgili ve bilgili bi doktordu araştır istersen yıllarca biz onunla devam ettik çocukluk döneminde