Kalbim22 2,5 yaşında sadece atlet ve şort giydiriyorum üstü de örtülü değil ama baya fazla terliyor ev 26 derece civarı..aynı durumu yaşayan var mı??
Demetslt Kalbim22 aynı valla zibinla yatıyor ama bizim ev 30-32 derece 😵 yattığı yer sırılsıklam hastalıktan kurtulamiyoruz
Hypatia1 Kalbim22 klima açıyorum zıbınla yatırıyorum. Ama bence sizin derece sıkıntılı 26 da nasıl terlesin o kıyafetle anlamadım. 28 de üstünü şnce örtüyle örtün diyorlar . Nerdeyasıyorsunuz ?
Kalbim22 Demetslt ooo sizin ev çok sıcakmış bizimki o kadar sıcak değil ama terliyor yine de… ben örtünüyorum o terliyor
Belis-mom Kalbim22 benim kızım da 11 aylık ense ve boyun çevresi su oluyor zibinla yatıyor ama sürekli değişsem mi değişmesem mi arada kalıyorum sucuk gibi bizim evimizde 26-27 derece doktor kontrolünde sormuştum genetik vs olabiliyor demişti
kivancsmom Bende tam bu konuyu arastiriyordum. Oglum neredeyse 13 aylik saclari cok terliyordu, kisalttik ama hala terliyor ve az önce uyandiginda yanina gittim sirti ve yatagida islanmis
AfraSum Benim kızımda 5.5 aylık. Aynı durum söz konusu çok terliyor. Ev 27-28 derece .Zıbın ve şortla yatiriyirum kolları da buz gibi oluyor.ense boyun yatak ipislak oluyor. Ne yapsam bilmiyrm.
Belis-mom Kalbim22 yok hayır istemedi o zaman kan tahlili rutin yapmıştı zaten orada da bir şey çıkmadı
AfraSum Mlknlbnt emdiği sütü terleyerek attığı için çişini az yapması normal. Biz bile öyle değil miyiz 🙂