Cinarefee seni o kadar iyi anlıyorum ki benim kızım 2.5 yaşında bu bu yaşına gelene kadar bütün önlemlerle korundum, kabusum hamile kalmaktı sezeryan sonrası o kadar ağır geçmişti ki ve kızım çok zor bir çocuk ve eş desteği bile olmadan büyüttüm aslında eşim destek olan biri olsa belki ilerleyen zamanlarda Düşünürdüm ama halen istemiyorum 2.yi , ama ilk zamanlar zor geçebilir ama biraz daha büyüdükten sonra emin ol herşey çok daha güzel olacak 🙏🏻 Lütfen üzme kendini biz anneler her zaman çok güçlüyüz