deletedmom719 bildigin yemeklere koydugumuz kimyon canim bi su bardagi suyu cezvede kaynatiyodum altini kapatim biraz bekliodum o fokurdamisi durmasi icin sonra icine bir cay kasigi toz kimyon atyodum hatta ben biraz bol bol atiyodum ılımasni bekleyip bir cay kasigi sadece suyundan ogluma veriyodum verdikten hemen sonra dizlerini karnina ittiriyodum pat pat yapyodu geri kalanida kendim iciyodum sabah ogle aksam yapyodum byle yaklask bir aydan sonra basladim vermeye 4. Ayinda biraktim bana doktorumuz tavsiye etmisti ise yaramsti