Ervaeneserpil bebeğiniz kolik olabilir maalesef benim oğlumda ilk iki ay her akşam saat 9 da başlardı ağlamaya gece 2 lere kadar huzursuzluğu sürerdi. Gündüz bişeyi yoktu. ne yapsam susmazdı krize girerdi artık eşimle beraber arabaya binerdik doktora götürelim diye arabada susardı emer uyurdu doktor bize demişti ki bebek her ayni saat de ağlıyorsa kolik gazları var ve dünyaya alışmaya çalışıyor anne karnını arıyor. Bebeğinizi anne karnı pozisyonunda tutun derdi Allah yardımcınız olsun inşallah bi an önce atlatırsınız