Tabiki her bebek farklıdır kızlar!Biz çareyi kara incirde bulduk.Ek gıdaya geçtiğimzden beri bebeğim sürekli kabız oluyor şu an 18 aylık şurup olarak dulcosoft kullanıyorum poposu çatladı iki kez neler çekti bebeğim aklınıza gelecek bütün meyveleri sebzeleri denedik bebeğim acı çektikçe biz çekiyorduk en son kara incir iyi geldi çok şükür bebeği kabız olan anneler denemekte fayda var ☺