Kaysii 43 günlük anneyim maalesef ki bebeğim emmiyor. Sağım yaparak beslemek istiyorum göğsümden süt gelmiyor.Rezene,humanna,e bebekden matlar aldım,bestlak aldım ama yok Sağım yaptığımda 1 ml bile olmuyor ne yapabilirim lütfen bilgilendirir misiniz
Alparslann27 Kaysii kuru inciri kaynatın suyunu için incirleri de yiyin süt yapıyor diyorlar birde aktardan süt yapıcı çay alabilirsiniz
Asyaveannesi04 Kaysii her gün ılık duş alıp göğsünüze masaj yapın ve uyku bebek uyudukça uyuyun elektrik sağma makinası ile de sağım yapın ve sütünüze inanın 🙏🏻
Tr123456 Kaysii bnde 29gunluk anneyim neler nedemedim ki. Humana rezene bestlak laktamax incir daha yedigim onca şey süt yapsin diye ama gelmedi sütüm. Sağıp vereyim diyorum 1cay kasigi ancak cikiyor bazen o bile çıkmıyor. Ne yaptiysam arttiramadim artik vazgeçtim daha sağmıyorum moralim bozuluyor
Kaysii Aysimannesi Manuel pompa ile mi mochi aldım yok vzn marka elektronik aldım onda da pek fayda görmedim
Yemka Kaysii Ben mochi kullanıyorum ilk zamanlarda çok az geliyordu çıksada çıkmasada iki saatte bir düzenli sağım yaptım şimdi 45 günlüğüz tek göğüsten 55 ml süt geliyor hatta ben iki göğsüme aynı anda takıyorum beyin ikiz bebek gibi düşünüp daha aktif üretim oluyormuş sabırlı olun bol su ve düzenli sağım yapın
SCerenY Kaysii mochi benim canıma okumuştu ilk zamanlarımda oturup ağlıyordum. Hem canımı yakıyordu hem de sütümü sağmıyordu. Ben de o hırsla gidip aventin otomatik pompasını aldım. Çok pahalı ama inanın daha büyük bir rahatlık olamaz. Hiç acıkmıyor ve sonuna kadar sağıyor. Bir de avent biberonlarına direkt sağabiliyorsunuz çok pratik
Emnebgz Ben 8 ay bir memeyi sagdim verdim digerini emzirdim bol su ic yavrum sütüm varmi yokmu diye siseye bakma hatta biberonu bezle sar görme ben sagim yaprken telefonla oyun oynuyodum.🤣🤣 Ebebekten almıştım makineyi ayarini memene göre ayarla hic canini sıkma
Kaysii Emnebgz bende dizi izliyorum telefondan ama benim sütüm normaldi üzücü bi haber aldım 2 3 gün Üzüldüm sonra sütüm azaldı daha da çoğalmadi
Eflininannesi- Emnebgz bende 9 aydır sağım yapıyorum taktık aynı 😂😂😂 bı memede mochi birinde lansinoh elektrikli takılı oluyor oyuna dalıyorum bakıyorum ki tamaaaamm sürekli baktığımda aşka akmıyor sütüm
Kaysii Tr123456 mama destekli gidiyorum mecbur her kafadan ayrı bi ses geliyor insan iyice stres oluyor
Abcde12 Tr123456 Bende sizin gibiyim kızım 2 aylık oldu artık hiç yok diyebilirim mama veriyorum yapacak bişey yok çok üzüldüm çok taktım kafama olmayınca olmuyormuş.vermeyinve mabut neylesin mamut bundan böyle takılmamak karar verdim psikolojim bozuldu inanın
esra91 Kaysii bende aynı durumu yaşadım ama çok şükür düzeldi sadece uyku çok uyumuyordum daha fazla uyudum ve su daha çok tükettim birde şekerpare çok yedim en çook süt yapan bana şekerpare oldu :)
Alparslann27 Kaysii bende mama destekli gidiyorum emziriyorum sütüm yetmiyo aç olduğunu anlıyorum mama veriyorum mecbur sıkıntı yapma. Mama ile büyüyen bir sürü çocuk var sağlıkları yerinde olsun yeterki
Oglusum210722 Alparslann27 bende aynısını yapıyorum 16 günlük bebeğim sütüm var ama doyurmuyor anlıyorum bir de yoğun bakımda yattık ve hep mama verdikleri için orada mamaya da alışmış kendim de şahsen mamayla büyümüş birisiyim annem 18 gün sonra sütüm gitti sadece mama verdim sana der hep gayet sağlıklı biriyim çok şükür
Mcnkarsel Kaysii 1 ml bile olsa 2-3 saatte 1 düzenli sağım yapın ve 3 lt su için. Cok yöntem denedim bir tek bunlar işe yaradı. Bende sağarak besliyorum. 1 aydır sütümü sağarak cogaltabildim. Mamayıda baya azalttım.
Tosbaaa Kaysii benimde durumum sizinki gibi. Bebeğim 1 aylık. Pompaymış vs fayda etmedi youtubeden elle sağım videolarına bak belki yanlış tuttuğundan memeyi süt gelmiyordur. Benim şimdi azda olsa geliyor elle sağıyorum. Tabi yetmediği için mamada veriyorum. Bir de sıcak duşa gir memelerine acısada masaj yap onunda faydası oluyor. Bir de sıcak havluyu beklet. Bol bol kompostu iç bol şekerli ve dut kurusu tüket. Ben bunları yaptıktan sonra azda olsa sütüm gelmeye başladı bakalım zamanla ne olacak.
Kaysii Tosbaaa hemen bakayım aslında sütüm var di ama üzüntüden azaldı bebek de aç kaldı düşüncesi mama verdim komple gitti
Alya_09 Kizlar benimde kızım kuvezde kaldi sagip gonderiyodum hep geldiginde emmedi 21 günlükken sonra silikon ucu denedim emmeye basladi suan 8 aylik cok emmek istemiyo ama ben yinede elimde mamalarına sıkıyorum ,kaşığa sıkıp şurup gibi ıcırıyorum 8 ay mama da verdim kendi sütümü de ama mama daha cok verdim yapacak bisey yok
Menis123 Alya_09 silikon uçla mı emzirdiniz? Benim oğlumda silikon uç ile emiyor 1 aylık dana ama süt alıyor mu almıyor mu anlayamıyorum ilk başlarda istekliydi emme konusunda şimdi de pek istemiyor gibi kavrayamıyor sanki göğüsümü mamayı biberonla veriyoruz belki ondan kaynaklıda olabilir tabi
Elfidam Kaysii bu yöntemle sütü gelmeyen yada sütü yetersiz olan anneler çözüm bulmuş EDS yöntemi. (Emzirme destek sistemi) şu an sanırım bebeginizi mamayla besliyorsunuz. Yine aynı mamayı biberona koyuo içine 4-5 numaralı katater iliştiriyorsunuz. Katarerin diğer ucu höğüs ucunuzla eşit olacak şekilde ayarlıyorsunuz ve bebegi memeyi versiğinizde katater ucu bebegin agZının yanında sokulacak şekilde emzirmye başlıyorsunuz. Hem bebeginizin karnı doyacak hemde memeleriniz uyarılarak sür gelmesi saglanacak ve en bence en önemlisi bebeginiz memenizi tutmuş olcak İnternetten araştırın eds yi mutlaka. Bebeginiz daha küçükken bu yöntem cok daha etkili
Hacerklk Elfidam ben bu yönetmi buradan okudum iki aydan beri bebeğimi bu şekil emziriyorum. Şuan 6 aylık oldu çok şükür sütümde arttı ama genede yetmiyor çok harika bir sistem.Mama ve meme birliktegitmiyor çünkü en güzeli eds 👏