Kizlar bebegimde surekli ya kulaginda ya bogazinda yada idrarsa enfeksiyon cikiyir her ayda bikac defa tekrarliyor sebeb ne bilmiyorum doktor iminoloji bolumune yonlendirdi amahicbir bilgim yok korkmalimiyim ilk defa duydum enfeksiyon dan dolayında habire antibyotik kullaniyoriz resmen çocuk ilackolik oldu napmaliyim bilgisi olan yazabilirmi