Selam kızlar. 2 kızım var biri 6 yaş biri 11 günlük:) ben bebek bakmayı unutmuşum bu kadar ara verince her şeyi o kadar küçük geliyor ki ne zaman büyüyecek diyorum. Vakitte bir türlü geçmiyor hep böyle küçük kalacak gibi hissediyorum. Büyük kızım daha bebek oldu hep kardeşimle ilgileniyorsun diyor. Keşke şuan işte olsaydım naptın ben diyorum ara ara. Bir an evvel işe dönesim var ama bebeğimi de asla bırakamam. Lohusa depresyonunun dibindeyim sanırım. :(